سومین جلسۀ هم‌اندیشی اعضای انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی

1402/08/28
سومین جلسۀ هم‌اندیشی اعضای انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی

سومین جلسۀ هم‌اندیشی اعضای انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی شهر تهران،با حضور سرپرست مرکز اینماد برگزار شد.

این جلسه با همراهی بیش از 100 نفر از اعضای انجمن روز پنجشنبه 25 آبان ماه 1402 در سالن دیپلمات هتل فردوسی تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه، آقای رضا شیرازی مفرد رئیس هیئت مدیره انجمن به عنوان میزبان به میهمانان خیرمقدم گفته و رسما رویداد را آغاز نمودند.

در ادامه آقای نوید معافیان به نمایندگی از هیئت‌مدیره انجمن به سخنرانی کوتاهی پرداخته و گزارشی از فعالیت هیئت‌مدیره در ۳ ماهه اخیر را بیان کرده و درباره دلایل و اهداف برگزاری این نشست توضیحاتی ارائه دادند. همچنین ایشان در انتها برنامه‌های پیش روی انجمن تا پایان سال ۱۴۰۲ را برشمرده و توضیحات تکمیلی در این زمینه را به اعضا ارائه نمودند.

در بخش دوم رویداد، حامیان انجمن در مدت زمان کوتاهی توضیح مختصری در زمینه حیطه فعالیت خود ارایه داده و اعضا را از خدمات و شرایط ویژه آن مطلع نمودند.

در ادامه، حاضرین در نشست، مسائل، دغدغه‌ها و چالش‌های کسب‌وکاری خود را بیان کرده و همچنین بخشی از نیازهای خود را  نیز مطرح نمودند. از جمله مهم‌ترین موارد مطرح شده توسط اعضای محترم، می‌توان به مسائل مرتبط با مرکز توسعه تجارت الکترونیک (اینماد)، موانع موجود برای اخذ مجوز از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، دغدغه‌های مالیاتی، بحران مهاجرت منابع انسانی، مشکلات مرتبط با بیمه و قوانین مرتبط با ثبت شرکت‌ها اشاره کرد.

در ادامه جلسه، آقای کلاهدوزان، سرپرست سازمان توسعه تجارت الکترونیک (اینماد) سخنرانی کوتاهی داشتند سپس در گفتگویی دوستانه با آقای وحید خسروی (عضو هیئت مدیره) به پاسخ به مشکلات و سوالات مطرح شده درباره اینماد و سازوکار این نهاد پرداختند.

60 دقیقه پایانی این نشست به گفتگو و پرسش و پاسخ صمیمانه حضار با جناب آقای کلاهدوز گذشت که در آن اعضای حاضر به بیان نیازها، دغدغه ها و مشکلات خود در حوزه اینماد پرداخته و با آقای کلاهدوزان در این زمینه به تبادل نظر پرداختند.

در پایان نشست، اعضای انجمن در فضایی صمیمی به گفتگو، تبادل نظر و شبکه سازی پرداختند.

در طول این جلسه، اعضای انجمن، بارها درخواست برگزاری مستمر و منظم جلساتی از این دست را مطرح کردند که مقرر گردید توسط هیئت مدیره بررسی و برای برگزاری جلسات مشابه، برنامه ریزی شده و مراتب به اطلاع اعضای انجمن برسد.