تخفیفات ویژۀ اعضای انجمن

1401/11/05
تخفیفات ویژۀ اعضای انجمن

بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند، انجمن صنفی کسب و کارهای فضای مجازی در نظر دارد براساس اهداف و چشم انداز تعریف شده در اساسنامه خود در زمینه کمک به رشد و پیشرفت کسب و کارهای فعال، اقدام به جذب خدمات در حوزه‌های مختلف برای اعضای خود (به صورت رایگان، تخفیفی و یا با شرایط ویژه) نماید.

 

لذا از کلیه اشخاص حقیقی و یا حقوقی دارای کسب و کار در زمینه‌های مختلف که امکان ارایه محصولات و خدمات خود در پکیج ویژه مختص اعضای انجمن صنفی را دارند دعوت می‌شود تا آمادگی خود را در این حوزه اعلام کرده و انجمن را همراهی نمایند.

 

*(مجموعه‌های ارائه دهنده می‌توانند از اعضای انجمن و یا خارج از اعضای انجمن باشند)*

 

*لازم به ذکر است که شرایط پیشنهادی مجموعه ها می‌بایست به صورت خاص مختص اعضای انجمن صنفی کسب و کارهای فضای مجازی بوده و به صورت عمومی قابل دسترس برای همگان نباشد.*

 

در این راستا مجموعه‌های همراه به صورت کاملا رایگان در سایت و فضای مجازی انجمن معرفی شده و همچنین خدمات و محصولات این مجموعه‌ها به همراه لوگو و نام و نشان تجاری آن‌ها در سایت انجمن قرار گرفته و به اعضا معرفی خواهد شد.

در صورت تمایل به همکاری با انجمن صنفی در این حوزه می‌توانید مراتب را به شماره ۰۹۱۰۴۵۹۸۱۸۱ سرکار خانم زنجانی (مسئول دفتر انجمن) اعلام فرمایید.