دومین جلسۀ هم‌اندیشی اعضای انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی

1402/06/05
دومین جلسۀ هم‌اندیشی اعضای انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی

دومین جلسۀ هم‌اندیشی اعضای انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی، برگزار شد.

این جلسه با همراهی بیش از 70 نفر از اعضای انجمن و در روز سه‌شنبه 31 مرداد ماه 1402، در سالن اجتماعات برج فناوری شریف برگزار شد.

در ابتدای جلسه، آقای رضا شیرازی به نمایندگی از هیئت‌مدیره انجمن به سخنرانی کوتاهی پرداختند و گزارشی از فعالیت هیئت‌مدیره ارائه کردند و درباره دلایل و اهداف برگزاری این نشست توضیحاتی ارائه دادند.

در ادامه، حاضرین در نشست،مسائل، دغدغه‌ها و چالش‌های کسب‌وکاری خود را بیان کردند و همچنین بخشی از نیازهای خود را  نیز مطرح کردند. از جمله مهم‌ترین موارد مطرح شده توسط اعضای محترم، می‌توان به مسائل مرتبط با مرکز توسعه تجارت الکترونیک (اینماد)، موانع موجود برای اخذ مجوز از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، دغدغه‌های مالیاتی، بحران مهاجرت منابع انسانی، مشکلات مرتبط با بیمه و قوانین مرتبط با ثبت شرکت‌ها اشاره کرد.

در ادامه جلسه، آقای شیرازی (رئیس هیئت‌مدیره) به معرفی شرکت‌ها و افرادی که جهت ارائه مشاوره به کسب و کارها در این نشست حضور داشتند، پرداختند که شامل بانک صادرات، پرداخت‌یار پی‌پینگ، شرکت مشاور مالیاتی پویان حساب، بیمه بازار و شرکت حقوقی دیده‌بان افق عدالت بود.

در 120 دقیقه انتهای جلسه، مطابق برنامه این نشست، اعضای انجمن در اتاق‌های مشخص شده، به صورت فرد به فرد با مشاورین گفت‌گو داشته و مشاوره تخصصی دریافت کردند.

در پایان نشست، اعضای انجمن در فضایی صمیمی به گفتگو و شبکه سازی پرداختند.

در طول این جلسه، اعضای انجمن، بارها درخواست برگزاری مستمر و منظم جلساتی از این دست را مطرح کردند که مقرر گردید توسط هیئت مدیره بررسی و برای برگزاری جلسات مشابه، برنامه ریزی شده و مراتب به اطلاع اعضای انجمن برسد.