خیابان مفتح جنوبی -قبل از زیر گذر دروازه دولت - بن بست واحدی - پلاک 2 - واحد 14

شکایات و پیگیری

شما می توانید برای اعلام شکایات از کسب وکارهای اینترنتی عضو انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی شکایت خود را به همراه مستندات لازم از طریق پست الکترونیکی info@eanjoman.ir برای انجمن ارسال کنید.

مستندات لازم می باشد شامل اطلاعات مربوط به خرید محصول یا خدمات به همراه مستندات لازم به پرداخت باشد. در صورتی که در خصوص سرویس و یا محصول خریداری شده با کسب و کار مکاتبه انجام دادید لطفا مکاتبات خود را نیز برای پیگیری به انجمن ارسال کنید.

درصورتی که شکایت شما قبل از مطرح شدن با انجمن در اتحادیه و یا اینماد ثبت شده است. لطفا در ایمیل ارسالی به ثبت شکایت، تاریخ ثبت شکایت اشاره کنید.

 

پیشنهاد انجمن :

لطفا قبل از اعلام شکایت به انجمن و یا دیگر نهاد ها در خصوص مشکل خود با کسب و کار ارایه کننده سرویس صحبت کنید و فقط در صورتی شکایت خود را در انجمن یا دیگر نهاد ثبت کنید که از دریافت پاسخ ناامید شده اید.

همچنین توجه داشته باشید که نیازی به ثبت شکایت در بیش از یک سازمان ندارید. و از ثبت شکایت موازی در تمام پلتفرم های ثبت شکایت یا انجمن پرهیز کنید.

 

 

برای ثبت شکایت از واحد های صنفی دارای مجوز فعالیت از اتحادیه کشوری به آدرس https://ecunion.ir/track_problem پنل مربوط به ثبت شکایات اتحادیه کشوری مراجعه کنید.

برای ثبت شکایت از سایت هایی داری نماد اعتماد تجارت الکترونیک مربوط به مرکز توسعه تجارت الکتورنیک به آدرس https://comp.enamad.ir/Panel سامانه ثبت شکایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک مراجعه کنید.